19 Mayıs 2012 Cumartesi

paylaşmak güzeldir..

blog dünyası uçsuz bucaksız..
o kadar çok izlenesi blog var ki..
bazen bir blog okurken yanda bir resim, başlık yada yayına yapılmış güzel bir yorum dikkatimi çekiyor..
tıklayıp baktığımda bayılıyorum gördüklerime..
ama her zaman bu kadar şanslı olamıyorum..
arada kaçırdığım, hiç görmediğim bloglarda olabiliyor..
işte bu durumu ortadan kaldırmak için iki güzel insan ülkü ve ece iki güzel paylaşım bloğu kurdu..
blogger anneleri ve sade kahve..
bizleri tanıştırmak ve daha da yakınlaştırmak için özel zamanlarından feragat edip bunun için uğraşıyorlar..
onların sayesinde birçok güzel insanla tanışma fırsatım oldu..
eğer hala uğramadıysanız çok şey kaçırıyorsunuz.. benden söylemesi..





bütün blogger anneleri burda.. şahane paylaşımlar var.. mutlaka katılın derim..


bloğa ulaşmak için.. tık tık
facebook için.. tık tık









sevgili ülkü' nün paylaşım sitesi.. uğradığınızda çıkmak bilmeyeceksiniz.. hele de yaza hazırlanmanızda size kesinlikle çok yardımcı olacak..

ziyaret etmek için tık tık






bloğunda ki şahane tariflere ulaşmak için tık tık..

kahvenizin yanına sıcacık bir sohbet arıyorsanız facebook grubumuz için










bilgilendirme benden katılmak sizden..

iyi hafta sonları..





5 yorum:

  1. selam canım nasılsın.evet sayfamız çok güzel.ben biraz ihmal ettim.taşınma hastalık derken hala röportajı cevaplayıp gönderemedim.
    sen nasılsın.ben ancak fırsat bulabiliyorum bloglara.
    neyse artık görüşürüz inş.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sana da güzel hafta sonları...

    YanıtlaSil
  3. güzel hafta sonları :)) tatlı bıcırık kızına öpücükler :)

    YanıtlaSil
  4. Bu güzel yazı için çoook teşekkür ederim canım arkadaşım . Öptümmm kocaman.

    YanıtlaSil
  5. Ya sen nasıl güzel bir yüreğe sahipsin böyle...
    Ne kadar duygulandım bir bilsen...
    Ne güzel bir anlatım, ne güzel bir uslubun var...

    Çok ama çok teşekkürler...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil